Salon

Dostava in prevzem

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Hitra Pošta, Pošta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam pošljemo paket tudi na delovno mesto. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bo dostavna služba predhodno poklicala.


Način plačila in stroški dostave

Plačilo je možno po povzetju, s plačilnimi karticami in po predračunu. Pri naročilu izberete način plačila in način dostave.

Stroški dostave so ločeno navedeni na računu in znašajo 4,50€ z ddv-jem.

Pošta Slovenije zaračuna tudi manjšo provizijo (0,96 % od zneska odkupnine) za nakazilo.

Pravica do odstopa od nakupa 

Kupec lahko v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen, ali želi od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrne v roku 15 dni po prejemu. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. Ponudnik ni dolžen sprejeti odkupninskih pošiljk.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini. Priložena mora biti originalna embalaža in kopija računa.

Inhairart vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga na račun kupca.